مدت زمان حضور شما در سایت:
دریافت کد
سکه رایگان تیم رایگان در مای افسی
هک کردن مای افسی
نگارش در تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

تیم های که ایمیل خود را برام گذاشتن پول را تا یک روز دیگر دریافت خواهند کرد

صاحبان تیم ها اگر می خواهید تیم تان در جام تابستانی پیشرفت کند به من بگویید

 

نگارش در تاريخ جمعه 7 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

        

شما با این نرم افزار مای افسی را Karate Chop

شما با این نرم افزار می توانیدJockey

 

شما با این نرم افزار میتوانید_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

زود باشین_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_Director talks 2 Animation دانلود کنید

برای اینکه شما بدانید که من دزدی نمی کنم این برنامه رو که در سایت های دیگر به فروش میرسانندبرای شما به دانلود می گذارم فقط وقتی که نصبش می کنید ویروس کشتون را غیر فعال کنید

MYFC-Manager-v1.2

MYFC Manager یک بازی هیجان انگیز و مدیریتی است که در آن می بایست تیم فوتبالی را که به عنوان سرمربی آن برگزیده شده اید با انجام تغییرات استراتژیک و چینش هایی متناسب به پیروزی در مسابقات برسانید . این بازی که یک شبیه سازی کامل از برنامه سرمربی های فوتبال است به شما امکان ترانسفر کردن بازیکنان ، شرکت در مسابقات مختلف نظیر لیگ و جام های حذفی و … را می دهد .

 

 

 

 

hajm حجم : ۱۳٫۶۸ مگابایت
password پسورد : ؟

download دانلود با لینک مستقیم

اما صبر کنید این برنامه رمز دارد اگگه شما رمزش را می خواهید آدرس وبلاگ یا تیمتونرو بنویسید تا ما برای شما بفرستیم یا می توانید رمز وایمیل تیم خودتون را بنویسید تاما خوکار نصب برنامه را برای شما بفرستیم

من به شما پیشنهاد می کنم این برنامه را دانلود کنید واقعا عالی راستی من تیم پاپلی ها را که رمز و پسورد ش را برام ارسال کرد و من خودم این برنامه را بر روی تیم او نصب کردم حالا شما می توانید ببینید که این تیم چگونه داره پیشروی می کند

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

سلام دوستان 

اغلب کسانی که سایت می زنند در مورد سکه مای اف سی ، رمز و ایمیل تیم

شما را می خواهند و بازیکنان و سکه تیمتان را می دزدند .

در روشی که من امروز به شما نشان می دهم بدون نیاز به رمز و ایمیل و فقط با 

نام تیم شما ، شما سکه دار می شوید .

پس مراحل زیر را طی نمایید :

1.ابتدا مرورگر opera را دانلود کنید((دانلود))

2.مرورگر opera را نصب کنید

3.به سایت مای اف سی بروید ((www.myfc.ir))

4.طبق این تصویر  پول شما 3000 تا هست

5.بعد بروی صفحه راست کلیک کنید

6.گزینه ی source کلیک کنید

7.صفحه جدیدی از کدهای سورس باز میشود

8.ctrl+f را بزنید وکلمه(( میزان سرمایه تیم )) را جست و جو کنید

9.همانند تصویر زیر را بیدا می کنید(در این تصویر عدد را می بینید که ممکن است برای شما فرق داشته باشد)

10.حال به این سایت بروید تا کد های خود را در آن دیبا کنید ((ورود)) 

مثل این:

حال در دیبا گر(مقدار بول خودتان)

کد برای سرمایه 999,999,999 :

11.با کمی تغییر در کد بالا عدد در دیبا گر تغییر می کند و بعد از تغییر کد که در دیبا گر هست را جانشین کد در source قبلی کنید

12.و apply change را بزنید((بالا-گوشه-چب))

13.حال میبینید تغییر کرد صفحه را نبندید

14.بعد در قسمت source مقدار عددی را سرچ کنید(در اینجا 3000 تا است)

15.مقدار عددی را همانند بر اساس کد قبلی تغییر دهید

16.حال apply change را بزنید 

17.حالا باید عملیات انجام شده سیو شود که این دیگه کار منه و شما باید نام تیمتان

به همراه سرمایه ای که برای تیمتان در نظر گرفته اید و یک کارت شارژ 5 تومنی ایرانسل

ارسال نمایید تا در مدت 3 ساعت سکه برای تیمتان واریز شود .

شما می توانید به جای پرداخت 5 تومن شارژ ایرانسل جمله ی زیر را در دیوار 50 تیم

تبلیغ نمایید و نام تیمها را برایمان ارسال کنید .

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم


راه حل جدید جدید

ابتدا وارد ایمیل خود شوید ایمیلی به

myfcgame@mehr.ir

یعنی ایمیل بانک مای افسی که محتوایی آن این است

bgf4drtew8adpim*ایمیل تیم شما*kpqmlue4fg6*رمز تیم شما

*در قسمت "رمز تیم" و "ایمیل تیم" رمز و ایمیل تیم خود را تایپ کنید.

با ارسال این ایمیل مثل این است که شما به بانک myfc پول واریز کرده اید و بانک تا 48 ساعت آینده برای شما سکه واریز می کند.

*در قسمت subject ایمیل میزان سکه را بنویسید.

در ضمن این کار فقط تا چند روز آینده عملی خواهد بود و پس از مطلع شدن کلاب از این روش،باگ سیستم خود را برطرف می کند و دریافت سکه از این طریق غیر ممکن خواهد شد،پس اگر سکه می خواهید هر چه سریعتر کد را به سرور کلاب بفرستید.

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

دانلود نرم افزار درست شده است

سلام.

فکر می کنم تمام کسایی که با myfc آشنایی دارن می دونند که سکه زیاد چقدر می تونه باعث موفقیت تیمشون باشه و متاسفانه بعضی از سایت ها از سادگی و عدم اطلاعات کافی کاربرا سوء استفاده کرده و اقدام به دزدیدن تیمشون می کنن. حالا من می خوام نرم افزاری را بهتون معرفی کنم که می تونه خیلی راحت سکه تیم شما را افزایش بده.

این نرم افزار از یک ضعف امنیتی در سایت myfc استفاده می کنه و به دیتابیس های سایت دسترسی پیدا می کنه و میزان سکه تیم شما رو افزایش میده اما اول چندتا نکته مهم:

1. تمام سایت هایی که به هر عنوان از شما می خوان رمز عبور و ایمیل تیمتون را در myfc در اختیارشون بزارین، دزد هستن و تمامی عکس هایی که میزارن به عنوان اثبات ادعاشون، کاملا قلابی و ساخته شده توسط فتوشاپه. پس لطفا به هیچ عنوان اطلاعات خودتون رو در اختیار این سایت ها قرار ندین.

2. بسیاری از سایت ها ادعا می کنن که نرم افزاری دارن که می تونه سکه تیم شما رو به صورت نامحدود افزایش بده و در ازای اون نرم افزار ازتون پول می خوان اما اول اینکه اصولا چنین نرم افزاری اصلا موجود نبوده تا حالا و تمام اینها دروغ و کلاهبرداریه.نرم افزاری که من تهیه کردم

اولا کاملا رایگانه و شما هیچ وجه ای بابت این نرم افزار پرداخت نمی کنین و دوما اطلاعات خودتون را که شامل رمز عبور و ایمیل تیمتون هست، فقط در نرم افزار وارد میکنین نه در هیچ سایتی.

3. وجود تعداد تیم های بسیار زیاد در myfc باعث شده تا مسئولان نتونند به همه تیم ها نظارت کنن اما: به دلیل اینکه توجه مسئولان myfc به تیم شما جلب نشه.

4. کار با این نرم افزار بسیار ساده است:

4.1. نرم افزار را اجرا می کنین.

4.2. پست الکترونیک و رمز عبور تیمتون رو در نرم افزار وارد می کنید

4.3. بر روی دکمه افزایش سکه در نرم افزار کلیک کنید. نرم افزار مراحل نفوذ به سیستم مای اف سی را انجام میده و نتیجه رو بهتون میگه که این اعمال حدود 2 دقیقه طول می کشه.

و اما نکات مهم:

1. این نرم افزار کاملا رایگانه و توسط گروه نرم افزاری ستاره شب کاسپین طراحی شده و هر گونه سوء استفاده از این نرم افزار به عهده کاربره و گروه نرم افزاری ستاره شب کاسپین هیچ گونه مسئولیتی را در باره استفاده نادرست از این نرم افزار به عهده نمی گیره:

2. این نرم افزار تنها یک بار در طول فعالیتش که شامل اتصال به سرور myfc و افزایش سکه تیم شماست، از شما می خواد که رمز عبور یا ایمیل تیمتون رو وارد کنید و اصلا به هیچ وجه از شما نمی خواد که رمز یا پست الکترونیک خودتون را به آدرسی ایمیل کنید یا در سایتی ثبت کنید.

3. فرآیند واریز سکه به تیم شما حداکثر 48 ساعت طول می کشه البته ممکنه تنها چند دقیقه بعد از فعالیت هم سکه به حساب تیمتون واریز بشه و این هم به دلیل مسایل امنیتیه در صورتی که بعد از 48 ساعت سکه به تیم شما واریز نشد ممکنه که myfc نقص امنیتی خودش را برطرف کرده باشه(که البته بعید می دونم). شما می تونید دوباره به همین وبلاگ مراجعه کنین و نسخه جدیدتر رو تهیه کنین.


در آخر باز هم میگم این نرم افزار کاملا رایگانه و این خودش دلیلی بر اینه که قصد گروه نرم افزاریه ما برخلاف خیلی ها دزدی و کلاهبرداری نیست و ثانیا این نرم افزار فقط در اولین اجرا و برای یک بار در طول فعالیتش رمز عبور و ایمیل شما رو می خواد و این هم یه دلیل دیگه که بر خلاف خیلی از سایت ها قصد تیم نرم افزاری ما دزدیدن تیم یا پول شما نیست. این نرم افزار از یک نقص امنیتی در myfc استفاده می کنه و به دیتابیس ها دسترسی پیدا می کنه.

دوستان نرم افزار را از اینجا دانلود کنید

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

سلام به همه دوستان این تیم ها در لیست فروش قرار دارند هر کدام از این تیم های فقط هزار تومان است هرکدام فقط یک کارت شارژ هزار تومانی.

 

 

تیم کولز

لینک پروفایل http://myfc.ir/match/teams/profile/781769/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B2

تیم در لیگ 13 قرار دارد بدنساز حرفه ای داره دکتر حرفه ای داره زمین تمرین داره و بازیکنان خوبی هم داره همشون 400 به بالا که نصفشون از 450 به بالا و دارایی تیم هم 60000 سکه است هر کی خریداره به من پیام بده فقط یک کارت شارژ هزار تومانی ایرانسل.

 

 

تیم رونالدوی زلزله

لینک پروفایل http://myfc.ir/match/teams/profile/785738/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88%DB%8C%20%D8%B2%D9%84%D8%B2%D9%84%D9%87

تیم در لیگ 13 قرار دارد بدنساز حرفه ای داره دکتر حرفه ای داره زمین تمرین داره و بازیکنان خوبی هم داره 400 به بالا و دارایی تیم هم 68000 سکه است هر کی خریداره به من پیام بده فقط یک کارت شارژ هزار تومانی ایرانسل.

 

 

تیم آذرخش گلستان

لینک پروفایل http://myfc.ir/match/teams/profile/793740/%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D8%B4%20%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86

تیم در لیگ 13 قرار داره بدنساز حرفه ای داره دکتر حرفه ای داره زمین تمرین داره بازیکناش خوبن مربی تمرین مبتدی هم داره دارایی تیم هم 40000 سکه داره هرکی خریداره به من پیام بده فقط یک کارت شارژ هزار تومانی ایرانسل.

 

 

تیم همیشه بارسلون

لینک پروفایل http://myfc.ir/match/teams/profile/796419/%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%86

تیم در لیگ 13 قرار داره بدنساز حرفه داره دکتر حرفه ای داره زمین تمرین نداره بازیکناش خوبن دارایی تیم 40000 سکه است هرکی خریداره به من پیام بده فقط یک کارت شارژ هزار تومانی ایرانسل.

 

 

تیم ترکمنگ قیزلری

لینک پروفایل http://myfc.ir/match/teams/profile/807125/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D9%85%D9%86%DA%AF%20%D9%82%DB%8C%D8%B2%D9%84%D8%B1%DB%8C

تیم در لیگ 13 قرار داره بدنسار حرفه ای داره دکتر حرفه ای داره دارایی تیم هم 40000سکه است هر کی خریداره به من پیام بده فقط یک کارت شارژ هراز تومانی ایرانسل

اکر این تیم ها را بخرید ضرر نمی کنید راستی اگر هرکس بیشتر در سایت و انجمن سایت بیشتر فعالیت کنه هر ماه یک بازیکن و سکه جایزه می گیرد.

درباره : سکه رایگان در مای اف سی صددرصد رایگان و عملی , فروش تیم , ضد سیستم در مای اف سی , مهمترین فاکتور های تمرین ,

Time spent here:

مای افسی را هک کن